2010年4月5日星期一

大鬈髮

說了很久要電髮,終於趁幾天長假,跑了髮廊一趟,頂著頭大鬈髮回家。

髮色依然是黑的,我不染,所以看起來不夠立體。不過這次我叫髮型師幫我電得大幅度一點,我不要不直不曲的,效果算是成功了,但她把我的底髮削去很多,不然更大把。

頭髮不夠長,一直渴望把長髮留到腰間,電成又濃又密的獅子頭,蠻嘩眾取寵的。

11 則留言:

新鮮人 說...

第一次真正看清楚真樣,
和我想像的一模一樣,
如果之前在街上看見,
我都估計你的樣子是這樣的!

即係點?
大眼有性格、主見、我行我素,
有點古典美囉!
(個人感覺)

揚眉女子 說...

真樣? 乜你見過我咩?
咁我咪好易認???

匿名 說...

我見過你 =)

Iris

揚眉女子 說...

Iris,

吓? 真架? 係邊度??
做乜唔叫我啫!

匿名 說...

咪你屋企附近囉,大家住咁近 =P
下次一定大聲叫你,哈哈!

Iris

新鮮人 說...

上面嗰張唔係你咩?

SHanDi.ღ.CHerRy 說...

第一次見到真人!! 真係靚女一名! 應該要多D Post D相黎!!

揚眉女子 說...

新鮮人,

係我呀, 我以為你話你見過我"真人"既意思.

SHANDI,

我好易認架, 尤其係依家電完個獅子頭... 係街比人認出好驚!

ToM 少 說...

新髮型幾好睇, 幾靚女啊!

揚眉女子 說...

唔係呀!

揚眉女子 說...

Iris,

堅架?
咁一定要叫我喎!