2009年10月11日星期日

梳理

有無衝動梳理一下自己的過去?

星期五那天,甫回到公司便看到同事偷偷傳來的訊息。他問我,「梳理」是甚麼意思?我忍不住笑了兩聲,回應他,這個我也是第一次聽到。

說真的,我並不覺得周小姐可笑,可笑的反而是周遭的旁觀者。連問這個問題的教授,也好是有問題。現在在寫抒情文嗎?有必要用「梳理」這個詞語嗎?為甚麼不可以簡簡單單地用「整理」、「回顧」這些字眼?老實說,「梳理」這個含意蠻抽象,不是每個人都能意會得來。

對於一個只有中五程度的賣肉女郎而言,唔好玩啦,「梳」字都可能未識寫。我笑著對同事說,喂,人哋得個廿幾歲女,係都教授你梳理下先啦!不是嗎?這個問題,放諸狄娜,言之有物;放諸葉玉卿,也情理俱備,但絕對不適用於一位只有廿四歲賣肉事業剛起步如日方中的露暈娜身上。既然問題已經所問非人,大家又能期望她有甚麼語出驚人的回應?

友說得好,露暈娜應該參考Lavina 對付反「口靚」模大聯盟主席的做法。一坐下便反客為主,拿拿臨送上自己的寫真集隊給教授,嗱,教授老老實實咩都唔好講,睇咗本嘢先,睇完你做就知點「解讀周秀娜現象」架喇,係咪好有內涵、好有深度先?

7 則留言:

匿名 說...

關於o靚模,我唔覺得教授,以致大眾傳媒有權批評或奚落呢位周小姐。因為講到尾,係‘供求’的問題。要有人睇,o靚模先有市場。拜托一班偽君子,唔好邊睇人除衫,邊話人cheap。=P

-Iris

揚眉女子 說...

OK, 我自首.
因為我都有份睇人除衫, 所以我唔敢話佢CHEAP. =P

匿名 說...

讀書不成 賣肉唯生(無咩錯) 你地想佢有咩內涵 啦?

揚眉女子 說...

內涵--> 有, 仲好心胸廣闊!

i.c. 說...

係‘供求’的問題
————————

我都係o甘話,我係周小姐都覺得自己冇問題,亦可以淡然回應針對自己的問題啦,話曬係各位既求成就自己既供woh~

新鮮人 說...

我欣賞你的提議!
哈哈哈~~~~~

揚眉女子 說...

Ingrid ,

係囉, 仲要賣到斷貨!

新鮮人,

多謝! 我相信係WORK 的!