2009年10月12日星期一

想吐

看了第三次醫生,吃藥吃到,想吐。

昨天一整天在睡,吃藥、睡、吃藥、睡、吃藥、再睡。今天起床,瞪著天花板有股絕望的感覺,是不是,世界末日要來了?軟弱得想哭,想任由眼淚掉下來,最終沒有。因為我怕扯動了氣管,又要咳個半死。

一步一步行去診所,途中,我的肚子在痛。我知道那是緊張的痛,就像會考前、見工前的神經質一樣,只是沒想到,看病,也得令我神經兮兮的。我對醫生說,我的病已經個多星期,還未好。他平平淡淡地陳述,幫我轉過隻咳水,還有開些氣管藥給我。

拿著那大包小包,我忽然幻想得到,現在我的胃,一定滿載大大小小的藥丸。

16 則留言:

Cafe' Monster 說...

早日康復.

揚眉女子 說...

thanks, i hope so.

vvip 說...

妳食咁多種藥 唔係辦法 個胃一定頂唔須,唔好再咁食啦 通常管藥炎 食 抗生素,化啖素,
及咳藥水,最多食多一種 敏感丸 咩都ok la,快轉換醫生.
祝早日藥到病除.
God Bless You!

揚眉女子 說...

嗯, 我要好返.

匿名 說...

我上個禮拜都係咁,食完藥漲到無胃口食其他野,食藥好似食飯咁。覺得自己連透啖氣都係藥味!癡線!

呢個醫生好似麻麻地咁,唔轉醫生?

早日康復!

-Iris

揚眉女子 說...

轉左喇, 第2 次睇既係新醫生, 今次轉返第1 次果個醫生.

我依家都係, 食乜都無味. 今日晏晝去食飯, 我話頂唔順喇, 見到餐牌我竟然想嘔.

好嚴重, 但係我係肚餓架喎!

Hana 說...

睇個標題我即到想寫:

有咗?

恭喜!

睇完文先知你食藥食到想嘔 :(

快快快好返啦!

揚眉女子 說...

嘩, Hana 姐, 有咗都恭喜?!

新鮮人 說...

不要食太多抗生素之類,
好好休息,
戒口唔好食生冷嘢,
多飲温水,
祝早日康復!

揚眉女子 說...

唉... 多謝...

Morca 說...

有喜???

揚眉女子 說...

=_="... 單性繁殖?

FlyingMinx 說...

揚眉,
好耐無見, 怎麼會病倒了....好好休息一下啦......

揚眉女子 說...

Minx,

好掛住妳呀! 搵日搵妳出黎丫!

匿名 說...

還沒好起來嗎?吃點Vitamin C吧!早日康復 =)

-Iris

揚眉女子 說...

未呀, 醫生仲嚇我, 話仲唔好就要去照肺... =_="...