2008年11月21日星期五

另一個夢魘

我才剛回到家,好累。每次客人來香港我都很怕,往往開十二、三個小時的閉門會議。就拿上次來說,連續開了兩天會,分別是九至十一和九至十,不消幾小時頭便開始隱隱作痛。放工回家時,腦袋快要爆炸了,一想到高峰會談後的連鎖手尾,真的好想投河。

今天也是差不多的情況,九至十。原定七點完畢的流程嚴重超時,本來訂了吃意大利菜都取消了。草草吃完晚飯,十一點才離開。明天九點,又是另一個夢魘。

唉,我沒事,哪來美國時間來有事。台證未申請、台幣未兌換、行李未收拾、行程未計好,連生病的時間我都沒有。

5 則留言:

V 說...

加油呀!
好快見到曙光了!

盧汶汶 說...

HELLO 揚眉~~
你幾時去台灣呀?我聽日出發啦, 4日3夜, 其中一晚住北投春天浸溫泉呀!

台證可以上網申請架
https://nas.immigration.gov.tw/nasf/ctlr?PRO=PRO_Task01Application
*不過先睇清楚條款同pick up 時間

唱台幣可以考慮百年
http://berlincompanyexchangelimited.blogspot.com/

最近台灣都好涼下, 順便check 埋當地天氣啦
http://www.cwb.gov.tw/

玩得開心d!

揚眉女子 說...

V,

嘩, 聽晚做到成十點先去食野, 仲要帶佢地上山頂, 仲要送埋返酒店, 我點幾先返到屋企.

盧汶汶,

我聽日出發呀! 晏你一日.
你都玩得開心D!! 返黎講下有咩經歷!
多謝你既資料!

Hana 說...

靚女,玩得開心啲吖!

揚眉女子 說...

承妳貴言!!!!