2011年2月17日星期四

手製品

去逛鞋店,售貨員說這些鞋子都是人手縫製的,於是伴聽到後便立即感到升價十倍。我只能冷冷地回應:「不是手做,難道有架機械只要你放一張皮革和生膠入去便能自動輸出鞋子的嗎?」

是職業病,每每聽到別人刻意炫耀甚麼人手製作,我便嗤之以鼻。有那個包包不是工人一張一張布料車合縫起的?有那雙鞋子不是廠妹一塊一塊牛皮拼合黏貼而成?每次聽到這些說話,我都覺得很不可思議。不是手製的,難不成是用模子壓一壓就能完成一個包包或一雙鞋子嗎?

這些花言巧語一都不浪漫,甚至可笑。要知道,一件物件的手工錢,大概只值十元八錢而已,有甚麼值得宣揚驕傲?

2 則留言:

selina 說...

買乜都係睇款式、質料和價錢,係咪handmade..查實我唔太care。如果手作又襟用又特別的,那另作別計。

手作唔係冇價值..它背後都盛載一份心思/手藝,甚至乎獨特設計(當手藝再高強時)。Crochet、自製皮革袋(而家好興)、包包、甚至於衣服..但呢份價值,係自己整俾自己,或整俾朋友/親友,才彰顯到。

揚眉女子 說...

係, 除非係自家製, 否則無咩特別.