2011年1月5日星期三

忘記了

前些天看國內的徵婚節目,男嘉賓曾經有一段經歷八年的感情。主持問他忘記了嗎?他輕鬆地說忘記了。一眾女嘉賓驚訝,其中一個質問他,八年的感情怎麼可能忘記呢?男嘉賓想了想,唉了一聲,說了一番話。

「那種感覺就像來時在路上撞上一根路燈杆,然後下次你再來的時候,卻不會再撞到了。那根路燈杆依然還在,但你不必刻意回避,因為你自自然然懂得繞到一旁忽略它。」

他口中的忘記,就是如此。嚴格來說也許這不是忘記,只是不記起。然而又有甚麼分別呢?回憶這回事,並不能用「白馬非白」這種概況去形容,人生實在有太多刺是扎在心裡拔不去的,任憑痛苦悲傷慘戚,甚至口口聲聲說哀莫大於心死,但原來都不及一句「忘記了」。這種淡漠原來甚麼都不是,連原諒不原諒、後悔不後悔都說不上。

7 則留言:

新鮮人 說...

感慨良多!

S 說...

http://sally-smallthoughts.blogspot.com/2010/02/blog-post_13.html

揚眉女子 說...

新鮮人 ,

我聽到也覺得感觸.

SKII ,

謝謝! 也許這就是男女大不同.

li 說...

halo,之前睇左"妙用甘油"一文,買左甘油來試,我都有溝化妝水用,但用完好似好乾咁,係唔係之後要再塗上cream?? thanks!!
btw, 新年進步!~

揚眉女子 說...

甘油係一樣好野黎, 真係好有人試!!

唔知你支化妝水既純水含量多唔多, 因為甘油會吸水, 所以最好搵返真係水既野, eg 花水, 菜瓜水, 再唔係, 精溜水其實最好.

另外, 你話"好乾咁", 係上完面好快就乾晒好似無料到咁, 定真係乾到爆拆果種乾? 如果係前者, 係正常既, 因為佢一d 油份都無, 唔會停留係皮膚面層. 如果係後者, 就代表你溝既化妝水應該係純水含量唔夠, 所以吸返皮膚既水份轉頭.

仲有一樣野remind 你, 甘油可以吸十倍既水份, 所以2-3 滴就夠喇!

之後再塗cream 係可以既, 我都有, 咁可以封住d 水份.

LI 說...

謝謝你的回應﹗好詳細啊﹗﹗之前我用的化妝水有有潔膚成份,可能有影響!!!我要改用其他水先得啦,唔該哂你!!!!!!!!!!!!

揚眉女子 說...

welcome!!