2011年7月20日星期三

這不是愛心

猛然發現,原來我不常為家中的寵物們拍照。人家聽到我養的動物數目,無不驚訝,頻呼太多了。然而我並不覺得如此,因為每隻小朋友都是一個都不能少的,背後都有其獨一無二的故事。

平心而論,我不認為自己是個愛心泛濫的人,甚至聽到別人這樣說而反感,我一直只認為自己在做一個作為人類應該要做的事。人有惻隱之心,拯救弱小,再自然不過。我同樣也相信這是緣份,緣份讓我遇上困於危難的牠們,我當然也知道錯過了我,牠們也許就永遠沒有下個生存的機會。既然這是牠們的命運,也同樣是我的命運,就順著上天的安排吧。

我需要付出的不多,但換來的卻是一條又一條的生命。我只是人,一個跟你們一樣的人。這絕對談不上甚麼偉大富愛心,我只是在做人而已。

8 則留言:

MAYPING 說...

其實我真係覺得你好有愛心(能力?),有時候我見到D小動物好慘好可憐,我都唔知可以幫佢做到D咩。唉...

揚眉女子 說...

要救佢地唔難既, 視乎你肯唔肯付出少少. 如果你以後出來做野有力能, 就收養下啲流浪既小動物啦! 咁已經拯救左一條生命.

tony 說...

這真是緣份, 貓貓前生同你有點因果, 今生了結, 上天安排你們在這裡遇上, 各自順應自已的命運而矣

揚眉女子 說...

只但願更多人相信這種緣份, 但願更多人願意順著這種緣份而為, 而不是只顧期望他們遇上下一位緣份, 因為根本沒有下一位.

MAYPING 說...

唯有咁樣諗,而家都會定期捐少少金錢去俾幫流浪既義工,希望盡我小小既心意。有時候我覺得我對小動物既憐憫心仲多過人,小動物比人善良得多。

揚眉女子 說...

捐去比義工的確有用過捐比大機構. 再唔係, 買埋糧送比義工, 都可以.
我諗我自己就係咁, 對人雖然都有憐憫心, 但係對動物強好多.

MAYPING 說...

起碼捐俾義工真係知佢做緊咩,真係用番D錢落小動物度,買糧我真係未試過,都係一個好方法,有得幫就幫,帶唔到佢地番屋企,但都想佢地有一個安身既地方。: )

揚眉女子 說...

係呀, 幫得就幫啦!!