2011年7月17日星期日

阿旺與阿米


上星期捉回了金毛兄弟,一直未想好牠的名字。翌日牠肚瀉,又發抖,趕急帶了牠去看獸醫。登記時要牠的名字,想了想,就叫「阿旺」吧,貪其夠俗氣,才養得大。

看完醫生回來,阿旺已經很生猛了,和兄弟阿米又玩又打,只顧耍樂。晚上兩隻小不點會爬上爸的床,撩爸爸玩。爸一摸牠們,就又挨又扭的。阿米還要反身丫腳給人搓肚肚,一副舒服滿足的樣子。

4 則留言:

idler 說...

好可愛呀 ... 阿米 kind of looks like one of my cats when she was little. im glad 阿旺 is better now.

揚眉女子 說...

依家2 隻都好活潑, 應該2 隻都係仔仔.
餵佢地食濕糧, 其他大貓聞到好香想食, 阿旺竟然夠膽打佢地! @~@
攪到d 大貓依家隻隻都怕左佢地.

MAYPING 說...

好可愛呀兩兄弟(!) 希望呀旺快高長大,成為一隻靚仔貓貓!PS我有個女仔朋友花名都係叫呀旺,聽到呢個名好有親切感。XD

揚眉女子 說...

嗯, 佢地大個左應該會好靓靓!

佢地大得好快, 幾日又長啲幾日又長啲, 好快大個仔架!