2011年7月7日星期四

阿米


今天爸爸又撿了隻貓貓回來了。

今晚放工回家吃飯,爸說他下午跑步時,在垃圾房附近聽到貓叫,走近看,發現一隻大約一個月大的小貓。垃圾房的員工說牠是被人遺棄的,已經三天了。牠還有個金毛兄弟,但不久前已餓死了。

於是爸爸就抱了回來,立即餵了貓奶和糧,牠吃了很多,肚子漲了起來,吃飽了便睡。睡醒了,老練地四圍爬,家裡的大貓都不睬牠,牠也自得其樂。

媽為牠改了個名,叫「阿米」。

4 則留言:

idler 說...

so how is he and his brother doing? did you guys finally come up with a name for the bro? they're both such cute kitties :)

揚眉女子 說...

佢地好好呀, 成日打架, 打累左又揽頭揽頸訓覺. 前日隻金毛肚屙, 即刻帶去睇醫生, 臨時臨急改左個名叫"阿旺", 貪佢夠俗先養得大喎!

依家無事喇, 好生猛. 你有無興趣養貓呀? 真係好開心的.猛. 你有無興趣養貓呀? 真係好開心的.

idler 說...

aww i hope he's better by now. i have three cats at home so i know exactly how it feels :)

揚眉女子 說...

佢地依家好好, 阿米會丫腳比人搓肚肚, 阿旺就怕人, 唔多比人摸, 不過同佢玩完佢又會間中返來撩你玩.