2008年3月21日星期五

整容疑雲

這幾星期,貓被我家的老頑童作弄了很久,已經變得很兇。於是媽和我都一直阻止他不要再招惹貓貓,他當然不聽,惹怒到貓咆吼就哈哈大笑。好啦,現在終於出事了。

前些天,貓終於發怒了,於是我想抱起牠來安撫一下,誰知不由分說就舉手抓下來,我已經閃開了,但左眼感到刺痛,即時用手接住傷口,再慢慢打開眼,心裡還慶幸看得見東西,但移開手,看到手心的紅,我再撫撫臉頰,手指沾滿粘粘的鮮血。當時還不太害怕,只以為是弄破了皮,後來照照鏡子,看到兩道血痕,便氣得渾身發抖,立即向爸破口大罵,著他以後也不要再作弄牠們,現在黑狗偷食、白狗當災了。罵得爸羞愧難當,就是要他銘記在心,才不會有下次。

這幾天,洗面卸妝都痛死了。(對,我還化妝,用了大量遮瑕膏。)但沒看到血,感覺便好很多。昨天終於見到他大哥,我沒主動告訴他,看他能不能發現。後來他當然沒發現啦,便想整蠱他一下,誰知整蠱返自己。

我:「睇吓我有咩唔同?」
他:「冇吖,有咩唔同?」
我:「睇真啲我塊面?」
他:「哦,面色紅潤咗喎!」
我:「唔係呀!我整咗容嚟呀!(!)」
他:「整咗邊度呀?」
我:「望下我對眼?」
他看了良久,還茫無頭緒。
我:「攪錯呀!我割咗雙眼皮喎!咁都睇唔出?」
他:「吓?真架?」
我:「梗係啦!你見唔到我眼皮個傷口咩?」
他:「係喎!又真係大咗喎!」
我:「(!!!)人講你又信,我其實去咗抽眼袋呀!」
他:「吓?真架?」
我:「梗係啦!你見唔到我眼肚個傷口咩?」
他:「係喎!又真係細咗喎!」
我:「(!!!)(妖,夠喇!)......」
那一刻,我的右眼出現三間,頭上有隻尖咀小鳥飛過。

後來我沒好氣地跟他說明,他大哥還死雞撐硬腳:「唔怪得啦!我就話整容邊有咁快好呀!」
右眼的三間又再出現,頭上又有隻尖咀小鳥飛過。

沒有留言: