2008年6月7日星期六

撿便宜

看到妳的撿便宜,我一直也想說說,但沒空,今天讓我也寫一篇。


一條項鍊,由一顆顆珠連成,珠與珠之間用金鍊子環勾著,才五元,M 送的。(很古董的味道,對吧?我喜歡。)


也是M 送的,一隻銀色手鐲,幼環的,但不會生鏽,也是五元。(是純白色,但拍出來有點黃。實物很精緻。)


一件仿絲質上衣,印上花瓣圖案,手袖還結上蝴蝶結,在出口店買,十元。(這衣的印花,我很喜歡。翠見過。)


Paul Frank 的恤衫,名牌outlet 貨,十元,買了三件。(很舒服,今季已穿了三次!)


黑色仿絲質印花OL 及膝裙,在出口店買,十五元,買了兩條。(很OL 呵?上班指定服裝。)

Burberry 的大褸,很保暖,去上海我也是穿它的,在馬來西亞outlet 店買,不過港幣二百元。是因為馬來西亞沒冬天,所以平賣?


c.a.k.a 綿襖,在尖沙咀清貨時買的。款式斯文,才五十元。(還未穿,應該不錯的。)

Gucci 復古醫生袋,大號,舊男友當空姐的妹妹在英國二手店買的,港幣八百元。

Polo 手提包,也是她在英國二手店買的,才港幣一百元。


Roxy 購物袋,和V 小姐逛專門店時買下的,十五元。我想說,我賣都冇咁平囉!(在街上已經碰到兩三次了,好驚撞袋。但好實用,又大又可摺,去邊度搵?)

暫時想的這些,相片後補。

11 則留言:

匿名 說...

我夠平啦,你都唔吼!

我知,我樣衰老餅格賤口臭窮鬼嘛...

哈哈,出口店都唔賣!

揚眉女子 說...

咁一係倒貼, 可能有機會出清.

匿名 說...

勁喎,好想睇相呀!

btw,快d覆我email啦你。

揚眉女子 說...

係喎! 唔記得覆妳tim!! 我寫左比妳喇, 打比我啦~

Morca 說...

我最鐘意買平貨~

揚眉女子 說...

我都中意, 分享o下?

匿名 說...

hey babe, interested getting some cheap mineral eyeshadow as well?

http://pureluxecosmetics.com/

this is the where i'm gonna order, M*A*D seems getting more expensive now.

let me know if you are interested or not. for swatches, visit

http://nessasarymakeup.blogspot.com/

揚眉女子 說...

assenav,

Seems very interesting! Want to share?

匿名 說...

well, only 1/8 tsp per sample baggie, seems hard to share, but ya, we can if u want to...

i want lemon, tangerine and sunny side up for sure, what do u want?

i m in need of some fresh sharp color coz it's summer now and i m tired of smoky eyes

匿名 說...

oh haha, i think i forgot to mention, i was actually asking u if u wanna order some as well so that they can be shipped in the same order (to save some shipping!)

i only want 3, so u can choose up to 6 colors (orders under 9.99 = 3.5 shipping)

it seems like pureluxe is good judging from the comments i read from the web

揚眉女子 說...

I would like to buy some... let me email you the detail?