2008年6月22日星期日

我從來都怕熱,這兩天熱得要命,我都不想動了,最好浸在水內午睡。一出外,太陽辣得如火爐,兩頰都曬紅了,這種天氣,真得滾燙得令人發脾氣。

熱得像快要生病,懨懨悶悶的,躲在冷氣地方連忙打了兩個哈啾,今天試了好幾遍。下午喝了杯紅豆涼粉冰,連冰都吃下了。平日不太喜歡吃冰淇淋的我,還想來杯薄荷味冰淇淋,因為好熱。

真的好熱,今天,這地區,有34 度。熱得連吹風都是溫溫暖暖的,熱得幾乎想沖個凍水涼,但當然不敢啦!明天還有很多工作等著我。熱得好想好想大口大口刨冰凍西瓜,熱得好想好想把心一橫剪掉長髮,好想好想不如買張機票去澳洲算了。

小時候,因為怕熱,放學回家後總有事沒事都打開冰箱,嚷著要找些甚麼冰的吃,但其實不是,我只是想打打冰箱涼涼冷氣。又試過,有天因為熱昏了頭腦,衝動地拿起剪刀大束大束地往頭髮剪,最後剪到只剩耳下一、兩寸位置,平生最短了,但超爽。

5 則留言:

是我 說...

熱嗎,我不怕。我是早練就了冰心訣。以前在大陸,熱到啲內地人伸晒脷,我卻悠然自得。記得最熱的那次在吐魯藩,成攝氏四十幾度。啲風熱到好似由焗爐吹出來,但唔覺有汗,因為一出就蒸發。

女孩子就真係怕熱啲嘅,唔得似男仔係屋企可以打赤擸。

你唔好病呀,你公司大把嘢做。作病就食兩粒銀翹。O.K.!

揚眉女子 說...

開左冷氣早d 訓, 應該冇事既...

是我 說...

你真係怕熱,有時都覺會辛苦咗你。

揚眉女子 說...

我燥底嘛.

FlyingMinx 說...

Hello!非常感激你的留言鼓勵,我會繼續努力的! Btw,我剛從Sydney返來天氣都幾凍....好可惜沒有太多時間逗留享受天氣就要回港....真苦命!!