2008年2月14日星期四

長江7 號



昨天請了半天假,去了看《長江7 號》。雖然知道已經不是我所熟悉的周星馳電影了,但因為喜歡周星馳,還是執意去看。

自從《喜劇之王》後,已對周不甚期望。我想,過幾年倘若周再推電影,我也不會再上電影院看了,已經不再周星馳了。

網上有太多對《長江7 號》的評論,我也不欲多言,反正是齣看過後不會想再看的電影。喜歡周星馳,因為喜歡無厘頭,喜歡搞笑。如果沒有了這些,其實已經沒啥意義。情況就如找成龍自導自演文藝片一樣,就算有多煽情催淚都好,也不會有李安的韻味。

算了吧,我還是喜歡賭聖、凌凌發。

2 則留言:

野蠻郡主 說...

不過你都好,我已經分不清自己既感覺,好似冇咩,不過依套劇我覺得除嬌做得幾好喎!

可惜,我依d眼淚多到瀉既人都有喊,不過開始喊既時候,唔係因為爸爸死,而係俾個紅衣女郎嚇到喊!仲要嚇到彈起,我隔離個同事仲話本來唔驚都俾我嚇親!哈哈哈!

揚眉女子 說...

其實見到紅衣女鬼個下我都叫左出黎! 仲捉實隔離隻手, 真係好驚囉!
徐嬌係好好, 不過selling point 始終係星爺. 冇周星馳式既笑話就唔睇了.