2009年9月17日星期四

飯局最終回

上回講到R 君遲遲未落實的飯局,今天他自投羅網。先離一離題,其實我真的不明白,為甚麼一個二個有起事上來都喜歡托我傳話呢?話說今年中秋,家家工廠都打來詢問我送禮的事宜,我便旋即變成為人肉傳聲筒。

對,下午輪到R 君打來。已經幾個月沒跟他聊天了,我笑笑口問他,做乜咁好死打來呢?但得知答案後,好想爆粗。

「喂,你哋幾多人呀?」
「十四個。」我木納地回答。
「妳問吓佢哋中秋想要咩月餅吖!」
「%……&*$@!!」這已是我第N 次發脾四了。你們知唔知,假如有五間廠打來問,我要重複同一段說話13 X 5 次呢?

說起部門中的一位新同事。
「邊個嚟架?」
「新嚟架,你唔識架喇。不過OK 靚架!」好心的我打算介紹給他認識。
但已經有女的他自動省略了我的下半句。「反正唔識,不如妳拎埋佢嗰盒啦!」
「吓?」我大驚。「點解要咁做呢?」
「妳要多盒。」
「我點解要要多盒。」注意,我這句,是陳述句。
「咁一係,我寫多盒俾妳。」......他到底明唔明我在說甚麼?
夠了。「你係咪想整鬼我呀?」
「吓?對妳好啲都唔得。算。」
我覺得他分明是在玩嘢的,於是我著他把他的那盒給我。誰知他小聲告訴我,今年不知道老細會不會派月餅。聽罷,心軟的我便說:「咁一係我分兩舊月餅俾你囉,一半。」
事後愈想愈覺得,是他的苦肉計。蠢咗。

又,說起他的新居。
「喂,我去探吓你得唔得?」
「都得嘅。」
「順道探埋你條女,得唔得?」
「咁就唔得。」
「吓?驚我爆大鑊?」
「係呀,驚妳唱我呀。」
「傻啦,點會呀!唔驚你散咗走嚟纏返我咩。」
「唓,妳唔想。」
OK,我真係唔想。所以我是不會爆你大鑊的。

再又,說起那約又唔約之後再約最後失約的飯局。正確來說,是我的生日飯局。
「喂,我想約妳食飯。」
「你講咗好多次喇!」
「今次真,下星期。」
「咪住,係咪你請先?」我心虛地問。咳咳,話說上次他生日,我老屈了他埋單
他愕了愕,才想起他上次又出錢又出力的生日飯局。「喂,有邊次唔係我請架頂妳!」
咁又係。

沒有留言: