2011年6月12日星期日

Cova 蛋糕


昨天逛了一陣子海港城,自兩年前公司搬離尖沙咀,便很少到那裡了。路經Cova,忽然想,今年生日我未吃蛋糕喎!於是進去看一看,嘩,一磅成三舊水。其實都有心知一定唔平,不過三百元可以吃個Cova 午餐了。咬一咬牙,算,就豪一次!

4 則留言:

selina 說...

cova $30 蚊件的西餅,周不時有同事請..我發覺自己唔多"好"呢些高糖西式糖霜類甜品..食落冇乜特別(定係我食唔出?)...感覺呢些貴餅叻在捉心理,夠貴,於是用來送禮/請人食夠"得體"。我都係鍾意食平民既普通新鮮出爐既蛋tart/ doughnut 或中式糖水..對我來說,呢些先係人間美食...貴貴我都唔想食 :P

揚眉女子 說...

其實我都覺得係囉, 我又唔覺特別正. 我情願食凱思, 東海堂.

三十蚊一件我會揀半島, 橫掂都係食個名氣.

selina 說...

英雄所見略同呀。

某日睇報紙,話郭志怡(Sevva店主)開左間西餅分支店,價錢好似仲誇張,$40-$60件,真係食名氣囉。

其實我想講,係呢D高級西餅好唔健康..某些仲要係七彩顏色好鮮豔,說穿了就是人造色素,但唔知點解,冇乜人講。

揚眉女子 說...

sevva 就唔會試喇, 話晒半島都過百年歷史, 唔食得都睇得. sevva一啲都唔覺有乜好.

其實呢啲高級餐廳都唔一定好囉, 某人經驗, 話說有個日本女人擠左包人奶諗住留來比bb 飲, 所以托酒店人員放係酒店餐廳個凍房度, 因為凍啲. 點知廚房唔知, 用鬼左來做甜品. 咁當然最後無事發生啦, 因為用返包牛奶當人奶比返個日本女人, 咁就神不知鬼不覺.